Thời gian mở cửa buổi sáng từ 8h00-12h00, buổi chiều từ 13h00-17h00, từ Thứ Hai đến Thứ Sáu, nghỉ Thứ Bảy, Chủ Nhật và các ngày lễ.

Quality management for organizational excellence

Goetsch, David L.

2021

Quality management for organizational excellence

Tác giả: Goetsch, David L.
Loại tài liệu: Tài liệu giấy: Giáo trình
Nội dung tóm tắt: Xem chi tiết
At one time in history, Great Britain was the world's leader in commerce and industry. Eventually, the United States emerged as a major friendly competitor. Then, following World War II, the United States took over as the undisputed world leader of commerce and industry. During these postwar years, while the United States was enjoying unparalleled prosperity, Japan and Germany were rebuilding from the ashes of the war. With a great deal of help from the United States, Japan was able to rebound and during the 1970s began to challenge the United States in such key manufacturing sectors as automobiles, computers, and consumer electronics. By 1980, Japan had emerged as a world-class competitor and a global leader in selected areas of commerce and industry. German industry had also reemerged by this time. By 2000, Korea, China, and the Pacific Rim nations had also emerged as global competitors

Thông tin chi tiết

    Chỉ số ISBN:9780136709190
    Ngôn ngữ:Eng
    Ký hiệu phân loại:
    Tác giả:Goetsch, David L Davis, Stanley
    Nhan đề:Quality management for organizational excellence/ : introduction to total quality, / David L. Goetsch, Stanley Davis
    Xuất bản, phát hành:Ninth edition.-Boston: Pearson, 2021
    Mô tả vật lý:442pages: ; Illustrations , ; 26cm
    Thông tin tùng thư:
    Từ Khóa:Quality management , Tổ chức , Organization , Quản trị chất lượng
    Tài liệu chủ:

Thông tin xếp giá

  • ĐKCB: GTQTKD.01340
  • Tổng số bản: 1
  • Tổng số bản rỗi: 1
  • Tổng số đang đặt chỗ: 0

Từ khóa